Nasi specjaliści
Poznaj naszych specjalistów, którzy chętnie pomogą rozwinąć się Twojemu Dziecku
W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię psychologiczną, obserwacje dzieci, grupowe zajęcia kształtujące kompetencje społeczno-emocjonalne, konsultacje dla rodziców oraz wspiera nauczycieli.
W pracy kieruję się zasadą podążania za dzieckiem, bacznej jego obserwacji i indywidualizacji pracy z nim poprzez dostosowywanie form i sposobów pracy do potrzeb dziecka. Kluczem do sukcesu oprócz trafnie postawionej diagnozy jest wczesne dostrzeżenie trudności i natychmiastowe podjęcie działań wspierających rozwój dziecka.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii logopedycznej dzieci w wieku od 18 miesiąca do 12 roku życia. Rozwijałam kompetencje językowe dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju takimi jak autyzm i Zespół Aspergera, a także dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, mutyzmem wybiórczym i jąkaniem. Przeprowadzam przesiewowe badania logopedyczne, konsultacje dla rodziców. Prowadzę diagnozę przetwarzania słuchowego metodą Johansena. Przez wiele lat prowadziłam grupowe zajęcia logopedyczne o charakterze zajęć logorytmicznych i ortofonicznych.
Praca jest moją pasją, stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w specjalistycznych warsztatach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam między innymi III modułowe szkolenie „Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwoju funkcjonalnej komunikacji”, „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem” w SYNAPSIS, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji” „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” w Centrum Metody Krakowskiej i „Mutyzm wybiórczy” I i II stopień.
Jestem również certyfikowanym providerem JIAS -metody Johansena.
Moje szczególne zainteresowania to problemy z wybiórczością pokarmową u dzieci, techniki pracy z dziećmi mającymi specjalne potrzeby edukacyjne, poszanowanie godności dziecka i podążanie podczas terapii za dzieckiem i jego potrzebami.
W mojej pracy z dzieckiem kieruje się podejściem holistycznym. Do każdego z młodych pacjentów podchodzę indywidualnie, wykorzystując jego naturalny potencjał. Moje zajęcia prowadzę zgodnie z potrzebami i możliwościami dziecka. Istotne jest dla mnie jego poczucie bezpieczeństwa oraz zbudowanie relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i szacunku. W terapii bardzo ważna dla mnie jest współpraca z rodzicami oraz z innymi specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka.