Nasi specjaliści
Poznaj naszych specjalistów, którzy chętnie pomogą rozwinąć się Twojemu Dziecku

W swojej pracy opiera się na metodach potwierdzonych naukowo, zwracając szczególną uwagę na indywidualne potrzeby osób z zaburzeniami neurorozwojowymi. W pracy z dzieckiem zawsze kieruje się jego dobrem, patrząc na trudności w sposób całościowy, z uwzględnieniem nie tylko sfery poznawczej, ale również emocjonalnej, społecznej i sensorycznej.
Za fundament skutecznej terapii uznaje budowanie relacji opartej na zaufaniu oraz poczuciu bezpieczeństwa. Wspiera rozwój dziecka, dostosowując metody pracy do jego możliwości, potrzeb i tempa, koncentrując się na wzmacnianiu mocnych stron i jednoczesnym wspieraniu obszarów wymagających szczególnej troski.
W swojej pracy stawia na współpracę z rodziną dziecka oraz zespołem terapeutów, wierząc, że kompleksowe podejście oraz spójne działania w różnych środowiskach są kluczem do osiągania trwałych efektów terapeutycznych.
W przedszkolu prowadzi indywidualną terapię psychologiczną, obserwacje dzieci, grupowe zajęcia kształtujące kompetencje społeczno-emocjonalne, konsultacje dla rodziców oraz wspiera nauczycieli.

W pracy kieruję się zasadą podążania za dzieckiem, bacznej jego obserwacji i indywidualizacji pracy z nim poprzez dostosowywanie form i sposobów pracy do potrzeb dziecka. Kluczem do sukcesu oprócz trafnie postawionej diagnozy jest wczesne dostrzeżenie trudności i natychmiastowe podjęcie działań wspierających rozwój dziecka.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii logopedycznej dzieci w wieku od 18 miesiąca do 12 roku życia. Rozwijałam kompetencje językowe dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju takimi jak autyzm i Zespół Aspergera, a także dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, mutyzmem wybiórczym i jąkaniem. Przeprowadzam przesiewowe badania logopedyczne, konsultacje dla rodziców. Prowadzę diagnozę przetwarzania słuchowego metodą Johansena. Przez wiele lat prowadziłam grupowe zajęcia logopedyczne o charakterze zajęć logorytmicznych i ortofonicznych.
Praca jest moją pasją, stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w specjalistycznych warsztatach, kursach i szkoleniach. Ukończyłam między innymi III modułowe szkolenie „Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwoju funkcjonalnej komunikacji”, „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem” w SYNAPSIS, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji” „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” w Centrum Metody Krakowskiej i „Mutyzm wybiórczy” I i II stopień.
Jestem również certyfikowanym providerem JIAS -metody Johansena.

W pracy z dziećmi łączę elementy terapii z kreatywnymi grami i zabawami, aby zapewnić komfort oraz poczucie bezpieczeństwa swoim podopiecznym, jednocześnie motywując ich do konsekwentnego dążenia do założonych celów terapeutycznych.
Moim priorytetem jest efektywne niwelowanie obecnych dysfunkcji oraz wsparcie moich podopiecznych w szybkim i trwałym powrocie do pełnej sprawności.
Ukończone kursy:
✔ NDT – Bobath Basic
✔ Kompleksowa diagnostyka i terapia wad postawy i skolioz wg. Metody FITS – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz
✔ Mobilizacje tkanek miękkich i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
✔ Kinezjotaping – kurs podstawowy
✔ Dobór i montaż wkładek ortopedycznych ICB MEDICAL
✔ Trójpłaszczyznowa, manualna terapia stóp na podstawachneurofizjologicznych wg. Barbary Zukunft – Huber
✔ Terapia ręki – I stopień
✔ PNF w Pediatrii
✔ Integracja Sensoryczna – II stopień
✔ Integracja Sensoryczna – I stopień
✔ PNF – kurs podstawowy
✔ Instruktorski kurs korektywy i kompensacji wad postawy ciała – poziom podstawowy i rozszerzony
✔ Ocena Neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania fizjoterapeutycznego
✔ Kurs udzielania pierwszej pomocy
✔ Warsztaty: piłki, taśmy, bosu – kompleksowy trening
✔ Warsztaty: Zajęcie ruchowe dla kobiet w ciąży i po porodzie
✔ Kurs wychowawcy wypoczynku

W mojej pracy z dzieckiem kieruje się podejściem holistycznym. Do każdego z młodych pacjentów podchodzę indywidualnie, wykorzystując jego naturalny potencjał. Moje zajęcia prowadzę zgodnie z potrzebami i możliwościami dziecka. Istotne jest dla mnie jego poczucie bezpieczeństwa oraz zbudowanie relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i szacunku. W terapii bardzo ważna dla mnie jest współpraca z rodzicami oraz z innymi specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka.